Az első két feladatot a megadott sorrendben kell megoldani. Az a) és b) jelű feladatokat tetszőleges sorrendben lehet megoldani. 2 ------------------------------------ Készíts bevásárlólista vizuális ábrázolására alkalmas grafikus alkalmazást a Swing eszközkészlet felhasználásával. A főprogramot a BevasarloLista osztály tartalmazza. Ez nyissa meg kezdetben a bevásárlólista ablakát. Az ablak tartalmazzon egy JTextArea-t, amely a vásárolt tételeket fogja tartalmazni. Az ablak tartalmazzon továbbá két készletnyi gombot. Az első készlet mértékegységeket tartalmazzon: "1 kg", "5 l" stb. A második készlet árukat tartalmazzon: "hús", "tej", "vaj" stb. A két készlet legyen beégetve a főprogramba. Az ablak fejléce tartalmazza azt, kinek a bevásárlólistájáról van szó. A bevásárlólista tulajdonosát a főprogram első parancssori paramétere adja meg. 3 ------------------------------------ Kezeld a gombnyomásokat a következőképpen. Ha a felhasználó megnyom egy gombot valamelyik készletből, akkor annak a háttere változzon zöldre. Ha a készletből már korábbról már meg van nyomva gomb, akkor az kapcsoljon ki. Ha mindkét készletből meg van nyomva gomb (pl. "1 kg" és "kenyér"), akkor a megjelölt mennyiségű és fajtájú áru kerüljön be a bevásárlólista végére, a kijelölések pedig kapcsoljanak ki. a) ------------------------ A főprogram parancssori paraméterként kap egy fájlnevet is. A fájl áruneveket tartalmaz. A felület tartalmazzon egy másik JTextArea-t is, amely a vásárolandó árukat tartalmazza. Ennek a tartalma kezdetben legyen feltöltve a fájlban szereplő árukkal. Ha a felhasználó felvesz egy árut a bevásárlólistájára (mindegy, milyen mennyiséggel), akkor az a továbbiakban ne szerepeljen a vásárolandó áruk között. b) ------------------------ Egészítsd ki a felületet egy "visszavon" gombbal. Ennek hatására az utolsó tétel felvétele vonódjon vissza. Amennyiben a felület tartalmazza a vásárolandó áruk listáját is, ez a lépés érintheti annak a tartalmát is.