1. Készíts egy ablakot, ami a JFrame osztály egy példánya. 1.a. Az ablak jelenjen is meg. Állítsd be a méretét 500x500 pixelre. 1.b. Az ablak fejlécének adj meg szöveget. 1.c. Mielőtt megjeleníted, állítsd át az ablak fejlécének a szövegét. 2. Készíts saját ablakfajtát (a JFrame leszármazottja). 2.a. Rajzolj rá egy egyenest. (paint metódus felüldefiniálása) 2.b. Rajzolj rá egy téglalapot a parancssori paraméterekben megadott koordinátákra. 2.c. Rajzolj rá egyenesekből álló csigavonalat, olyat, mint ez: http://www.2dcurves.com/spiral/h13rectarch.gif 2.d. Állítsd át a rajzoláshoz használt színt. Pl. a vörös szín: Color.RED 2.e. Húzz egyeneseket a (0,0) pontból. A parancssori paraméterek adják meg, mik legyen a másik pontok koordinátái. Pl. 100 200 300 100 esetén (100,200) és (300,100)-ba húzz egyenest. 2.f. Írj ki egy megadott szöveget a képernyő egy pontjára. 3. Olvass be egy számot a sztenderd bemenetről. 3.a. Olvass be számokat a sztenderd bemenetről, amíg nullát nem kapsz. Írd ki a számok összegét. 3.b. Készítsd el a sztenderd bemenetről beolvasott szöveg fejlécű ablakot. 3.c. Olvasd be egy pont koordinátáit, és húzz oda egyenest a (0,0) pontból. 3.d. LOGO-hoz hasonló program. Kezdetben középen állsz, és felfele nézel. Olvasd a sztenderd bemenetet, amelyen a következőket olvashatod: - ELORE : lépj arra 10 pixelt, amerre nézel, és húzz vonalat - JOBBRA : fordulj az óramutató járásával megegyező irányba 90 fokot - BALRA : a JOBBRA ellentéte