1. A parancssori paraméterek a sík pontjait írják le. Add meg, melyik van legtávolabb az origótól. 1.b. Add meg, hogy melyik pont van legközelebb a legelső ponthoz. (Saját maga kivételével, természetesen. Legalább két pontunk van.) 2. Írd ki a parancssori paramétereket egy sorban úgy, hogy a paraméterekben az egymás utáni 'a' betűket egyetlen 'a' betűre cseréled. - reguláris kifejezés használatával - regkif nélkül, a StringBuffer osztály felhasználásával elkészítve az új szavakat 3. A parancssori paraméterek emberek neveit tartalmazzák (egy családnév + egy utónév). Írd ki az emberek neveit családnév szerint csoportosítva. 4. Írd ki a Pascal-háromszög első n sorát. Az n szám parancssori paraméter. 5. Az első két paraméter, n és m, egy tábla méreteit leíró két egész szám. A további paraméterpárok a táblára leadott lövések koordinátái. Rajzold ki a táblát úgy, hogy 'X' jelöli a találatokat, '.' pedig a többi mezőt. 6. Az első parancssori paraméter egy szöveg, a többi paraméterpár pedig egy-egy karaktert tartalmaz. Cseréld le a szövegben a párok első felében szereplő karaktereket a másodikakra. 7. Egy egyenes kieséses tornát szimulálunk. A parancssori paraméterek a következőképpen néznek ki. Az első paraméter a játékosok száma (n), ez kettő valamelyik hatványa. A következő n paraméter a játékosok neveit írja le. A következő n/2 paraméter az első kör eredményeit írja le: a szomszédos játékosok játszanak, '1' jelenti azt, hogy az első játékos győz, '2' azt, ha a második. Az így kialakuló n/2 játékos közötti n/4 meccs eredményeit, majd az abból kijövő n/8, n/16 stb. mérkőzés eredményeit a további paraméterek írják le. A program írja ki a torna mérkőzéseit fordulónként vizualizálva (lásd a példát), illetve meccsekre bontva is. A fordulónkénti ábrázolás első oszlopában az összes játékos a felsorolt sorrendben található meg. A második oszlopban már csak a játékosok fele szerepel, akik győztek az első fordulóban stb. Példa: ha a bemenet 8 J1 J2 J3 J4 J5 J6 J7 J8 1 1 1 2 1 2 2 akkor a kimenet alakja az alábbi legyen: J1 J1 J1 J8 J2 J3 J3 J4 J5 J5 J8 J6 J7 J8 J8 1. fordulo, J1-J2 gyoztese: J1 1. fordulo, J3-J4 gyoztese: J3 1. fordulo, J5-J6 gyoztese: J5 1. fordulo, J7-J8 gyoztese: J8 2. fordulo, J1-J3 gyoztese: J1 2. fordulo, J5-J8 gyoztese: J8 donto, J1-J8 gyoztese: J8