1. Készíts RMI számológépet. Jegyezz be egy olyan szervert, amely egy számot tárol (a számológépen kijelzett szám), és a számológépek szokásos műveletei érhetőek el rajta (összeadás, szorzás stb.). Mindegyik művelet első operandusa a tárolt szám, a többi operandust meg kell adni a számológépnek. A műveletek eredménye lesz az új tárolt érték, valamint a műveletek visszatérési értéke is ez. 2. Egy lottójátékot a következőképpen valósítunk meg. A LottoDeploy program első paramétere adja meg, összesen hány szám lesz (pl. 90), a második paramétere pedig azt, hogy hány nyerőszám (pl. 5). A LottoDeploy program elindítja az RMI szolgáltatást a 12345 porton, majd elindít szam1, szam2, ..., szam10, szam11 stb. neveken szervereket, amelyek a LottoInterface interfészt valósítják meg. A LottoInterface egyetlen függvény létét írja elő: a boolean nyeroszamE() megadja, hogy az adott szám nyerőszám-e. A LottoDeploy program véletlenszerűen kiválasztja a nyerőszámokat, és ennek megfelelően indítja el a szervereket. a. Készíts olyan klienst, amely megkeresi a nyerőszámokat, és kiírja azokat. Ezt a LottoDeploy.class futtatásával tudod kipróbálni. b. Készíts saját LottoDeploy implementációt.