A feladatsorban szereplő fájlokat ide kattintva lehet letölteni. Azokat a nyelvi elemeket (pl. osztályokat), amelyek nem szerepelnek a fájlban, önállóan kell elkészíteni.

Egy feladat akkor van megoldva, ha

Fordítás, eljárás, ciklus

  1. HelloWorld.java
  2. HelloWorld.java
  3. Increment.java
  4. Clock.java

Osztály, objektum, csomag, import, debug

  1. Hibajavítás
  2. Person.java
  3. Person bővítése: toString, equals, csomag
  4. Tribonacci-sorozat (Tribonacci.java)
  5. Euklideszi algoritmus (Euclid.java)
  6. Másodfokú egyenlet gyökeinek kiszámítása (Quadratic.java)
  7. Calculator.java
  8. Calculator2.java

Osztálydefiníció, getter és setter, this, konstruktor, túlterhelés

  1. Hibajavítás: Kangaroo.java, KangarooDemo.java
  2. Point.java, Circle.java, PointCircleTest.java
  3. IntTree.java, IntTreeTest.java
  4. IntList.java, IntListTest.java

Tömbök, Arrays, String, StringBuilder

  1. Hibajavítás: IntVector.java, IntVectorDemo.java
  2. RealVector.java, RealVectorTest.java
  3. Számológép osztály (CalculatorVector.java, CalculatorVectorAL.java, CalculatorVectorLL.java)
  4. Mátrix osztály (Vector.java, Matrix.java, MatrixTest.java)
  5. Többdimenziós tömb sorainak kiiratása

Kivételkezelés, I/O (BufferedReader, Scanner, PrintWriter)

  1. Hibajavítás: CopyWithoutDuplicates.java
  2. Soronkénti összegzés
  3. Keresés egy fájlban
  4. Soronkénti összegzés Scannerrel
  5. Soronkénti összegzés hibás adatokkal

Túlterhelés, static, alapértelmezett konstruktor, fájlfeldolgozás, felsorolási típus

  1. Hibakeresés: Main.java, Finder.java
  2. Color.java
  3. Auto.java
  4. Main.java

Mintazh

  1. Általános tudnivalók
  2. A feladat összefoglaló leírása
  3. A feladat részletes ismertetése (gyömölcs)
  4. A feladat részletes ismertetése (piac)
  5. A feladat részletes ismertetése (főprogram)
  6. Tesztelés

Tesztelés

  1. Feladatok szerkezete
  2. Feladat (Greeter)
  3. Feladat (Triangle)
  4. Feladat (Adder)

Tesztelés: fehérdobozos

  1. Feladat (A market.Fruit osztály)
  2. Feladat (Az auction.Book osztály)
  3. Feladat (A GTNGame osztály)

Interfészek, Öröklődés, Sablonok

  1. ColouredPoint, ColouredCircle, ColouredShapeTest
  2. MyStack<T>
  3. ArrayStack<T>, LinkedStack<T> (ArrayStack.java, LinkedStack.java, StackTest.java)

equals és hashCode, Comparable, Set, Map, absztrakt osztály, kivételek

  1. Hibajavítás: Movie
  2. Circle
  3. CheckedSet
  4. Bag
  5. Fraction

Sablonok bővebben, beágyazott és névtelen osztályok, lambda-kifejezések, clone

  1. Hibajavítás
  2. Indulj ki az Ember és BeolvasEmber osztályokból.
  3. Készíts List változót, és töltsd fel 10 tetszőleges számmal. Lambda-kifejezések segítségével végezd el a listán az alábbiakat.